11

Menghargai award...syukria!

Post ini adalah post khas sebagai tanda penghargaan kepada cik lea. Walaupun pada award yg lepas, beliau(nak bodek dpt award khas pula lps ni. tu la pakai beliau ni) tak tergolong dlm penerima award plg berprestij daripada blog ni (sapa suruh lambat jd follower.haha), namun beliau ttp juga menyenaraikan blog ini sebagai penerima. Terima kasih pakcik sy ucapkan.

Sbg tanda penghargaan, saya pamerkan di sini. Walaupun award ini tidak la berprestij tinggi(salah taip) Semoga lepas ni ada lagi award menyusul. Kui3



Ada award juga untuk cik lea atas kesetiaan bersama blog ni nanti. Kite wat yg lawa2 tau. =p (dgn nada manja...wahaaa). Anyway, vahat shukria! Nandrey...

Update:

Selepas beberapa detik(di Indonesia detik bermaksud saat), baru hamba sedar rupanya ada 1 lg award yg diterima. Dari sapa? Mestila dariiiii....(bunyi dram) Cik rama-rama. Meh hamba tampalkan di sini sebagai tanda penghargaan.



Macam biasalah, ucapannya adalah....jangan lupa bagi lagi. Dgr2 cerita kalao dh dpt 10 award boleh redeem RM1000 dari tuan yg bagi award tu kan kwn2? 09/04/2009

11 comments:

lea said...

cik lea tunggu kemunculan award yg lawa dr abg perisik....hik3

soklan kat bawah tue betul ker?
kalo cm2 dh xnak bg award lagi la..
nanti kena kasi rm1000..
byk tu...
hahahaha

Perisik SR said...

yer cik lea..tggu je k ;p

yg psl kena bg RM1000 tu btol. Cuma dgr2nya cik lea dan mr perisik tak trmasuk dlm kategori pemberi. Lbh kpd penerima jer.

Begitu la seadanya..

lea said...

owh..
kite berdua special kes yer..
hehehhe

pink_butterfly said...

rama2 msuk dlm kategori apa plak enchik perisik?pberi or pnerima???

tp rasanya dah lebey doploh award rama2 trima...so ble redeem 2000 la ni kan?? psoalannya adalahh....mau redeem dr sapa?

no more award la lps ni...

haha~

Perisik SR said...

- ya, kta dua mmg spesel kes ni. mklumlah, org muda katakan...

- yan, bole redeem kalo dh dpt plg krg 10 award dari org yg sama. bkn dari org2 brlainan. hehe

tp jgn bbg la, rama2 pn masuk ktegori penerima jg..

contoh2 diorg dlm ktegori pemberi tu mcm si kapten tu. tu la psl dia suka bg org hadiah. haha

Monkey D Luffy said...

vavavava... kalau bg duit sekali kan best gak

Perisik SR said...

ok smua, kapten nk bg korg duit. sila la minta.

paan said...

kita kena tukar trend nie..len kali award dalam bentuk wang tunai plak...baru mantap..baru berprestij.hahaha

Perisik SR said...

paan, bgs idea ko tu. ko bg aku award 10 ringgit dl. nnt aku reply dgn award 5 rggt. ok?

kEy said...

owh, award, sile bg sy~
hahahah~

Perisik SR said...

cik kEy, sy lbh ssuai jd penerima...apa kata cik yg bg? hehe