10

Rakaman dialog dgn Jin - Mari dengar sama2..

Asslmlkm w.b.t...

Mari sama2 kita dengar rakaman perbualan Ustaz Jumadi dengan jin di dalam tubuh pesakit. Rakaman ni adalah rakaman betul yg ditunjukkan oleh ustaz Jumadi di hadapan para pelajarnya.

Sebenarnya ada 4 rakaman tetapi saya kongsikan ni sahaja di sini. Jin itu berdialog dengan ustaz selepas dibacakan petikan2 ayat al-Quran yg digelar Ayat-Ayat Ruqyah. Sila click player utk mainkan rakaman ini:










Profile Ustaz Prof. Dr. Jumadi Bin Mustar:

Pengasas Pusat Rawatan Darul 'Ilaaj di Pasir Gudang, Johor. Pendidikan: B.A Bahasa & Sastera Arab, Al-Azhar University. Degree in Homoepathy Medicine - Brantridge University, England. P.H.D in Naturopathy - Brantridge University, England. Dip. in Yunan Herbal Practice - Alternative Medicine Academy.

Video Ustaz Majid buang Jin dari tubuh pesakit

1) Kalau nak tengok video rawatan membuang jin dari tubuh pulak, kwn2 sumer leh tonton Ustaz Majid buang jin dan sihir sini.

2) Nak tengok lagi banyak video ustaz Majid rawat pesakit dan buang jin dari tubuh pesakit, boleh lawat http://akrine.blogspot.com

3) Untuk pengetahuan, ustaz Majid pernah muncul di rancangan Expose Mistik, Astro Prima.

Lepas baca2, tonton dan dengar pengalaman2 ni semua barulah aku tau yg rupanya jin boleh jadikan badan manusia sebagai tempat tinggal tanpa kita sedar. Kadangkala sampai beribu2 ekor. Ada yang masuk sendiri sebab minat kat seseorang tu, ada yg dihantar oleh org yg hasad dengki dgn tujuan nak mengganggu dan ada juga jin yg masuk sebab nk mengambil kesempatan.

Mungkin kita rasa kita normal, tapi kita tak tahu bahawa sebenarnya dlm diri kita ada 7 ekor jin yg dah tinggal bertahun2 dah. Perkara biasa tu untuk jin tinggal berpuluh2 tahun dlm tubuh kita selagi tidak dikeluarkan.

Datangnya jin ke dalam tubuh dengan pelbagai misi. Ada yg dtg untuk memecah belahkan rumah tangga sampaikan suami isteri bercerai. Ada yang untuk bawak penyakit dan macam2 lagi. Mari kita sama2 amalkan bacaan surah al Fatihah, ayat2 lazim, ayatul Kursi dan doa2 lain terutamanya doa Nabi Sulaiman. Jin2 amat takutkan ayat2 tersebut dengan izin ALLAH.

Adakah anda pasti tubuh anda sekarang tidak didiami jin?

Update:

1) Doa Memagar diri

Membaca zikir berikut setelah shalat shubuh:

لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيْكَ لَهُ لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيْرٌ

Tidak ada tuhan yang berhak disembah, kecuali Allah Yang Maha Esa, Tidak ada serikat bagi-Nya, seluruh kerajaan dan pujian milik-Nya, dan Dia Maha Berkuasa atas segala sesuatu

Seratus kali, sebuah hadist shahih yang diriwayatkan dari nabi shallallahu `alaihi wa sallam," barang siapa yang mengamalkannya dalam satu hari, pahalanya sama dengan memerdekakan sepuluh orang budak, dituliskan untuknya seratus kebajikan, dihapuskan darinya seratus kesalahan, dan di hari tersebut dia terjaga dari gangguan syaitan hingga petang, dan tidak ada orang yang lebih baik darinya kecuali orang yang mengamalkan lebih banyak darinya." HR.Bukhari-Muslim.


2) Ayat Pagar Rumah

Al-Baqarah 1-4, 255-257, 284-286, insyALLAH

3) Ayat elak Jin Keluar masuk badan

Doa nabi Yunus



Apa kata anda niat nak cek kehadiran makhluk Jin ni dlm tubuh anda sendiri dgn membaca ayat2 rukyah di bawah? Ustaz baca ayat ni tadi. Ni mmg bacaan lazim para perawat. (Tp aku nasihat dgn kehadiran org ketiga la. Cuak gk aku...;p)

Urutan Ayat-Ayat Ruqyah

No Nama Surah Juzuk Ayat
1 Al-Fatihah 1 Seluruhnya
2 Al-Baqarah 1 1-5
3 Al-Baqarah 1 102
4 Al-Baqarah 2 163-164
5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi) 3 255
6 Al-Baqarah 3 285-286
7 Ali-Imran 3 18-19
8 Al-'Araf 8 54-56
9 Al-'Araf 9 117-122
10 Yunus 11 81-82
11 Toha 16 69
12 Al-Mukminun 18 115-118
13 As-Soffaat 23 1-10
14 Al-Ahqaaf 26 29-32
15 Ar-Rahman 27 33-36
16 Al-Hasyr 28 21-24
17 Al-Jin 29 1-9
18 Al-Ikhlas 30 Seluruhnya
19 Al-Falaq 30 Seluruhnya
20 An-Naas 30 Seluruhnya


Wallahualam...Semua berlaku dengan izin ALLAH.

10 comments:

joegrimjow said...

memg duk dlm darah kitew

Perisik SR said...

Dlm darah, dkt hati, dkt tengkuk, dkt tangan dkt mana2 pn boleh. Kdg2 sampai berakar umbi kt situ...

cuba hafal ayat2 rukyah..

pink_butterfly said...

mau dgr, tapi takut la...


mau tgu adik dlu,

suh kasi kwn dgr rkaman ni...

Perisik SR said...

Next post kejap lg InsyaAllah sy share 1 video k. Video Ustaz Majid buang barang sihir dari bdn sorg perempuan.

Perempuan tu sndiri yg cekik jin dan tok sami yg send sihir tu. Brg sihir tu kena letak dekat appendic dia. Ptt la doktor kata appendic dia hitam waktu scan tu.

Skrg aku tgh dgr ayat2 rukyah bacaan sheikh said al Ghamidi. Tiba2 masuk surah ke-3 dada aku panas dan skrg bulu roma aku meremang. Terus aku buka headfon. Ermm..meremang betul ni. Masih tak trn lg bulu roma aku...aku dh suspect ni. SubhanAllah!

lea said...

xbuleh nak dgr pun...
huhu

Perisik SR said...

bole la lea..

Perisik SR said...

alamak, video xpat upload la. tenet slow..suri..

Annurkasih said...

wah...bestnya entry ni.byk info...saya dah byk belajar n ikut ubat org histeria ni, tp xbyk ilmu la.ckit2 ja...ni nak tmbh ilmu kat blog mr perisik la ni.hehehe:-)

Annurkasih said...

salam..wah best entry ni.dpt tmbh ilmu.memang mr.perisik la ni.hehehe..

Perisik SR said...

Cik Nurkasih..slmt belajar cabang ilmu tu yer...sy pn nanti lps dah brmh tgga azam nk bljr. InsyaAllah. Skrg ni xley lg.