14

Baru ku sedar, rupanya BN berjantina wanita. PR pula sejenis lelaki.

Sudah lumrah alam, kita akan tertarik kepada mereka daripada jantina yg bertentangan dengan kita. Kita ada 2 jantina sahaja. Lelaki dan perempuan. Pondan2 atau tomboi tu tak masuk. Jantina datang dari 3 suku kata sahaja. JAN-TIN-A. Ni bukan aku kata, senario kata. Sebenarnya, JAN-TI-NA.

Tapi tu tak penting. Apa yg penting, semalam telah termaktub dalam sejarah negara bahawa ada 3 pilihanraya serentak di seluruh negara. Bukit selambau, Bukit Gantang dan Batang Ai jadi rebutan 2 pihak. Pihak BN dan pihak PR.

Teringat dulu dengan kata2 seorang penceramah. Lelaki ada 1 senapang dan wanita ada 2 bom. Jagan elok2 dan jangan gunakan secara sebarangan. Hehe. Anda tak akan faham kalau anda berfikir dengan terlalu suci bersih. Berfikir dgn 'nakal' sikit baru anda akan faham.

Jadi apa kaitannya dengan pilihanraya semalam? Semalam bukan berebutkan bom dan senapang. Tapi mereka berebutkan bukit dan batang. Kebetulan pula ada dua bukit yg direbutkan. Seperti yg kita masing2 tau, lelaki minat kepada wanita dan sebaliknya.

Jadi apa keputusan perebutan semalam? Keputusannya, BN lebih berminat kepada BATANG ai manakala PR pula tak heran dgn batang ai tu dan nampaknya telah memilih dua BUKIT. Kalau anda dapat faham maksud saya, boleh tak kita isytiharkan bahawa BN sebenarnya berjan-tin-a perempuan manakala PR berjan-tin-a lelaki?=)

Sekadar teori2 kedai kopi je. hehehehe

14 comments:

Anis Mohd said...

hahaaa..
apakah ??? sungguh x phm ...
( buat2 suci)

Perisik SR said...

kalo xphm, blk umah nnt tgok tv lg yer..chanel AXN. hoho

Shitsurei shimashita said...

hahaha..yg manakah jantan yg maman betina?
yg mengejar tu jantan, yg dikejar tu betina..hehehe (leh phmkan)

Misz_zana85 said...

Mcm faham..
tapi xpasti ar..
haisyh!!

Monkey D Luffy said...

Gay n Lesbian?

pink_butterfly said...

apa ada ngn chanel axn???

n apakah kaitannya ngan entri ni???


nyum3...*smbil mkn lolipop*

Tie said...

Errk !!

Pandai...pandai... makcik masih innocent lagi... boleh la paham sikit2...kih kih ..!!

Ooo....salam kenal...

milimilo said...

haha..axn mane de tyg..mmg klako..tp btul gak.bru prasanpsl 2bukit n btg tuh..haish la.

Perisik SR said...

bgs2..nampaknya smua dah faham. dah dewasa dah korg ni. aku je bdk2 lg.

asis said...

sial la weh..
dah terlebih paham..

Perisik SR said...

nampaknya ada lg yg lbh fhm dari korg smua kt ats. cik asis lbh drpd fhm. hebat2. mind to share with us? haha

lea said...

incek perisik...
ade award utk kamu..
sila amek yer..
jgn segan2...
lalala~~

Perisik SR said...

wahhh..terharunya hamba...
dgn penuh rasa hormat dan rendah diri, patik mengucapkan ribuan terima kasih...len kali bg la lagi.

~JuNnIE~ said...

camner lew ko leh dapat idea camtu erk??nie memang nak kene pk nakal ckit baru faham erk???

kalau x..sepatah ape x faham....,,,ngee3x...