11

Bukit Selambau lagi...Lambang calon-calon bebas DUN Bukit Selambau

Ok kali ni betul2 punya info. Sebjik sama dgn tajuk. "Ini bukan cobaan, ini betul2....".

Lambang Calon Bebas yang bertanding ialah


R. Loganathan (lambang kelapa sawit),




Tan Hock Huat (kunci),


Radzi Md Lazim (kerusi),

Mohd Fadzil Abdul Wahab (kepala harimau),
Abdul Rahim Abu (jam loceng),

L. Sarala (basikal),

A. Jayagopal (payung),

S. Moganakumar (buku),
Khamis Awang (ayam jantan),

Husaini Yaacob (bas),

M. Vanesan (ikan),


Mejar (B) Anuar Abd Hamid (telefon) dan
T.Chandrarajan (kapal terbang).

kredit: http://malaysiabiz-aloha.blogspot.com/

Apa komen? Mcm lawak jenaka la pulak. Har har harun salim bachikkkk...sampai lambang telefon rumah pn ada tu. Kesian benda2 tu dibawak masuk padahal takda kena mengena. Hehehe. Aik, lambang basikal pun ada? hua3 serius lawak.

Kalo aku yg mngundi, aku undi kapal terbang tu. Manala tau dpt tiket free tiap kali nk nek kapal terbang....

Kesimpulannya: Jagalah no pin kad atm anda betul2 takut nanti ada org curi2 keluarkan duit dari akaun bank anda pula...

11 comments:

Anis Mohd said...

betul ke ni ??

pink_butterfly said...

waahh...siap ada simbol jam loceng plak tu...

ekekeke.....

knapa itu jd pilihan???

joegrimjow said...

ni tanding ape??
-pura2 xtau-

Perisik SR said...

Ya ampun Cik Anis, "kali ini betol2..bukan cobaaan.."

cik rerama, apa yg jd pilihan? jam loceng? SPR yg bagi tu...(atas nasihat sy)

Bro joegrimjow, ni tanding masak2 kategori org2 laki..
-pura2 jawab-

pink_butterfly said...

msti sbb jm loceng 2 jd benda pnting syah kan...


ya la, org mls bgun pagi la katakan~~~

Perisik SR said...

eh kamon la beb....skrg ni jam loceng dah xpnh guna tau..org guna hanset ja...hahaha

Anis Mohd said...

diorang mmg pakai lambang x berhemah cm tu ker ??
ke lawak bodo je ??

nabilah mangshor said...

eh..ade je org guna jam loceng
tp x ramai la
hehe

Perisik SR said...

cik Anis, SPR yg bagi lambang tu rasanya..sbb kalo diorg pilih sndiri tkut berebut pulak nk lmbang ayam jantan. hahaha

A ah mmg ada lg yg guna jam loceng cik nabilah..terutamanya cik butterfly tu utk dia bgn pagi walaupun lps stgh jam bunyi baru dia bgn. hahaha...cik plak brapa jam?kui3

pink_butterfly said...

oit! slamba badak ja kutuk si rama2 yg comel ni aa....

ha cik nabilah, jom kita sepit idung encek perisik ni guna penyepit kain.

Perisik SR said...

comel xcomel, ngompat ttp ngompat..haha..nk sepit guna penyepit kain ja? ala..dgn playar pn xkesah time jauh2 ni.hak2