0

Blog baru post pun baru...

Assalammualaikum....
slmt tghari..

Blog ni bkn yg pertama. Blog ni jg mungkin bkn yg terakhir. Bila aku rasa blog aku tu dah melalut-lalut dan tak menepati tentatif program, mulalah aku type 'blogger templates' kat pakcik google aku.

Lepas tu aku masuk dalam akaun blogger aku dan dengan tak sengaja aku tertekan pula kat button 'create new post'. Lps tu secara tak sengaja lagi, aku isikan form utk register blog baru tu. Dan lagi sekali tak sengaja, tiba-tiba je blog aku dah ada post yg pertama macam sekarang ni.

Yg misterinya, blog aku jarang untuk ada post baru setiap hari. Mungkin tuan pemilik dia malas nak update kot. Ish3...apalah nak jadi dengan pemilik blog ni. Hehe..

Anyway, apapun thanks la yer sbb sudi dtg. Tgglkan address blog korang untuk mendapat link ke sana dari sini. Salam :)

0 comments: