4

Member yg kesian..

Hari ni demi utk menunjukkan rs penghargaan kpd para pacik pencipta google, aku buat sikit entri pendek. Sikit di sini maksud aku satu saja kot...eh tak smstinya jgk. Mungkin jgk aku akan rajin utk buat satu lg. Mana2 ja la nanti ya.

Sbnrnya aku just nk luahkan apa yg ada dlm kepala hotak aku yg bjambul ni je skg ni. Apa yg dlm kepala otak aku adalah aku kesian dgn member baik aku ni. Dia 1 umah ngn aku wpun xsame bilik la. Aku salu kuar mamam ngn dia dan dia mmg baik.

Aku kesian ngn dia sbb gf dia pasang lelaki lain. Bila dia suruh tgglkan laki tu, pmpn tu tanak. Tp bila dia tgglkan pmpn tu, pmpn tu plak kol dia nangis2 kata dia tanak hlg mmber aku ni. Aku dh bgtau dh mmber aku ni supaya jgn layan pmpn tu. Bkn apa, biar dia dpt bezakan antara ada lelaki ni n dah tiada.

Mungkin ada yg akan cakap may be laki ni tak bagus or tak pandai layan awek dia tu. Apa yg aku nampak selama ni, mmber aku ni layan dia 1st class je. Ari2 mmber aku pg belikan nasik dan antar pg tmpat tggl dia. Bkn setakat sentuh, nek moto sekali pn mmber aku ni tak bawak dia. Bila mmber aku ni gi hong kong aritu, sanggup lg dia beli simkad khas utk kol awek ni ari2 wpun kos boleh thn gak. Pastu nak kata psl romantik, mmber aku ni kalo nk bg kad kt awek tu siap yg design2 sendiri lg. Aku ada tengok aritu.

Tup2 skrg awek tu plak pg buat hal kuar ngn laki lain. Siap pg tgok wayang lagi tu. Before ni awek tu tak msuk pn pgg wyg. Ntah apalah laki tu dh buat smpai awek tu tiba2 jd camni. Sbnrnya mmber aku dgn awek ni dh kapel 3 thn lbeh dah. Aku kesian gk kt mmber aku ni. Tp dia nampak kuat gk la.

Kesimpulan daripada tragedi depan mata aku ni pmpn mmg cpt bosan. Bila diorg jmpa org lain, diorg akan tgglkan korang(para pakwe) dan alasan yg korang akan dpt adalah tak ada jodoh. Lepas tu korg akan dengar org cakap, dh xder jodoh nk wat camner. Hehehe. Tp kalo org laki yg buat mcm tu, korang akan kena cakap playboy dan tak guna. Haha.

Dah siap satu entriii...yeeeeyeye

4 comments:

Lifesaver said...

ada jugak pompuan yg setia :)

pink_butterfly said...

syah, cuba kasi kenal dlu kwn tu ngn yn...

Perisik SR said...

Lifesaver - a ah..tu tak dinafikan jgk :)

Yan - Apa rasionalnya perkenalan kamu dua? haha...sy kn msh ada.hehe

Gig said...

bgus r blog nie..
ak suke..
thanx sgt..
ak pun dlm situasi cm nie..
gud luck kt pncipta blog nie^^