1

Sebuah kenapa...

Aku bukannya jenis yg menulis jiwang,
tp saat ni kan jiwa aku mcm sgt sentimental..
aku sedih la,
kenapa aku sering tersyg pada seseorang milik orang lain?
dan bila aku dah start syg,
aku akan tahu yang org tu sbnrnya sudah berpunya..

Aku susah sangat jumpa orang yang aku boleh sayang,
biasanya hanya syg sbg kwn..
tp bila ada seseorg yang buat hati jadi lembut,
ditakdirkan jugalah dia sbnrnya adalah seseorang kepada seseorang..

Sudah beberapa kali berlaku,
aku pun hairan..
sampai bila harus begini?

Sebab aku tak dapat didik diri untuk sayang seseorg,
ianya berlaku sendiri..
kalau jiwa tak jadi lembut sendiri,
memang tak dapat aku tipu..

Tapi kali ni sekali lagi,
kecewanya aku bila aku tahu,
orang yang aku mula syg,
sbnrnya sudah menjadi seseorang kpd seseorang.

Sampai bila aku harus begini...
ni lah persoalan yg sampai skrg aku msh belum jumpa jwpn..
aku semakin terdidik dgn kekecewaan..huhu..




-nah kan, dah start jiwang..:p-

1 comments:

lea said...

situasi kite lebih kurang sama je
T_T